About Us

Friday, December 30, 2011

Berakhirnya tahun 2011

Salam sejahtera,

Tinggal kurang 2 hari lagi kita akan meninggalkan tahun 2011 dan akan memasuki tahun 2012. 
Perkara biasa yang akan diceritakan adalah adakah azam tahun ini telah terlaksana dan apa azam pada tahun baru.

Saya juga tak terkecuali. Tahun lepas ada juga membuat azam di awal tahun. Malangnya saya tak tulis apa azam tersebut. Jadi tak semua yang saya ingat. Yang mana saya ingat saya akan check sepanjang tahun. 

Jadi pada tahun 2012 ini saya akan pastikan menulis azam saya di awal tahun. Barulah boleh track down azam kita sepanjang tahun. Harapnya tahun 2012 menjadi tahun yang lebih baik dari segi kewangan, kesihatan & paling penting kebahagiaan.



Oh ya, kawan saya ada memberikan Free Gift sempena tahun baru ini. Beliau menawarkan online DVD course yang berharga USD400 secara PERCUMA. Tawaran beliau akan tamat bila-bila masa. Saya cadangkan anda ambil peluang ini sebab tawaran ini akan tamat bila-bila masa sahaja. Jika anda mahu mendapatkan DVD tersebut selepas ini harganya amat mahal. Rugi tak ambil kesempatan ini. Anggaplah ini hadiah daripada saya untuk anda ;-)

Sila isi form di sebelah kanan blog ini untuk mendapatkan Free Gift anda tersebut :)

Anda akan mendapat email untuk pengesahan. Sila klik link pada email tersebut untuk pengesahan. Kemudian, satu email beserta link akan dihantar kepada anda.


Selamat Tahun Baru untuk semua...




Abu Adib
Semenyih

2 comments:

  1. salam.. bagus dah mula berblogging... nanti a.su kat blog nanti. le manage 2 blog..

    satu lagi
    http://budakkg-setiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. TQ a.su. baru nk bljr blogging.

    nanti akan di add budakkg-setiu :)

    ReplyDelete

Sila hantarkan komen anda disini. Boleh komen tentang penulisan dan macamana nak improve lagi blog ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Member's Form

Isi Maklumat Anda Sekarang
untuk tidak ketinggalan menerima update terbaru
Name
Email