About Us

Monday, January 9, 2012

Tukar Nama..

Salam Sejahtera,

Tajuk post kali ni mcm berat je. Sebenarnya tak berat pun... hehe.

Tadi on the way pergi makan tengahari saya berborak dengan kawan pasal blog ni. Komen beliau, nama link ini http://sunrisebiz.blogspot.com/ tak berapa sesuai dengan content di dalam. Betul juga, nama blog macam bisnes website. Posting-posting didalam ni tak banyak yang menyentuh pasal bisnes.. Lagi satu, nama blog tu mungkin agak "menakutkan" orang yang tak suka dengan iklan-iklan bisnes. Saya pun macam tu juga dulu :)

Ok, jadi saya akan cari nama baru yang sesuai dan saya akan war-warkan kepada anda. Saya pun tak tahu lagi nama apa yang available. Saya bercadang akan tukar nama blog ini pada hari Rabu ni. Jadi, untuk memastikan anda terus dapat mengikuti blog ini, saya nak minta anda isikan form di bawah post ini supaya saya boleh terus email link baru untuk blog ini.

Cuma isikan nama dan email address anda. Kemudian satu email akan dihantar kepada anda untuk pengesahan. Sila check email anda dan klik pada link yang diberi untuk pengesahan. Apa bila saya dah tukar nama blog ini, saya akan email kepada anda semua link blog baru tersebut.

Oh ya, sebagai menghargai susah payah anda mengisi form tersebut, saya akan bagi anda satu hadiah :) . Anda akan dapat satu e-book free berkenaan bagaimana nak buat duit melalui Internet Marketing. Cover book dia ditunjukkan di bawah.




Ok, jangan lupa isi form di atas ;)
Jumpa lagi di blog yang baru.


Abu Adib

No comments:

Post a Comment

Sila hantarkan komen anda disini. Boleh komen tentang penulisan dan macamana nak improve lagi blog ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Member's Form

Isi Maklumat Anda Sekarang
untuk tidak ketinggalan menerima update terbaru
Name
Email